Treceți la conținutul principal
Tudose, Shinzo Abe şi o manea de Guţă
Intrând pe YouTube fără a mă autentifica astăzi, mă găsi o manea. Dacă nu asculţi manele, te ascultă ele pe tine...şi te găsesc. Trebuie să recunosc că făcui şi eu click pe videoclip.
"O să-ţi vină rândul", se numeşte maneaua, cu un titlu într-un registru discret dar şucar, calm dar la suflet, care îmbină utilul cu plăcutul....
Ce treabă are maneaua asta cu fostul prim ministru al României Mihai Tudose sau cu actualul Premier al Japoniei, Shinzo Abe?
Absolut niciuna...
Au toate treabă cu mine....
Eu nu mă uit la TV, iar pe YouTube-ul în care sunt autentificat, îmi sunt sugerate alte videoclipuri cu alte feluri de conţinut.
"Împacă-te cu gândul c-o să-ţi vină rândul... Şi-o să plângi udând pământul..."
Maneaua a fost lansată acum 4 zile de către distinsul artist, iar eu acum aflai de ea. Îmi veni rândul şi mă-mpăcai cu gândul... Nu plânsei udând pământul.
Mihai Tudose foarte probabil nu a ascultat-o, iar în urmă cu o zi, pe 15 Ianuarie 2017, i-a venit şi lui rândul să-şi dea demisia...Nici el nu plânse udând pământul, dar omul cu greu ar fi făcut asta...
Faţă de alţi politicieni din PSD, omul chiar are caracter şi ştie să contrazică puterea, iar pe-asta o spun cu toate că sunt rezervat în legătură cu opiliile faţă de PSD, iar rezervele mele sunt cunoscute cititorilor care din varii motive îmi savurează lecturile...
Ceea ce a păţit Mihai Tudose arată ce păţeşte românul într-o ţară în care toţi cei cu pretenţii de putere şi fără pic de opinie şi demnitate se dau pe lângă şef, pentru a deveni şi ei şefi şi a vorbi asertiv fără motiv, iar tu îl contrezi pe şef, fie politicos.
Ai zburat din funcţie!
"Ai fost cândva, dragostea perfectă-n mintea mea, doar în mintea mea...
Când m-am trezit, mi-am dat seama c-am ales greşit..."
Aşa spune Guţă iubitei din manea, căreia i se adresează la persoana a doua...
Aşa păţeşti când ai impresia că ţi-ai găsit dragostea şi după aia te trezeşti că de dimineaţa are alte opinii, şi că dragostea a fost doar în mintea ta...
Când te trezeşti de dimineaţă, îţi dai seama c-ai greşit. Evident că ai greşit, dacă ai luat decizii pripite şi ai construit un univers în mintea ta, doar în mintea ta... Dacă universul ăla are ceva a face cu o persoană care să facă chestii pentru tine, atunci să fii sigur că ai greşit!
O altă persoană face ceea ce gândeşte, nu ceea ce gândeşti. De asta nu merg relaţiile azi, iar Guţă pe jumătate ştie ce ştie!
În politică nu e diferit.
După episodul cu Grindeanu, Dragnea s-o fi purtat oficial de parcă şi-a găsit Premierul, dar Premierul a fost în mintea lui, doar în mintea lui... Iar apoi s-a trezit, a văzut că Tudose are alte opinii în legătură cu politicile, promisiunile şi aplicarea lor efectivă, iar Dragnea şi-a dat seama că a greşit...
Premierul ăsta s-a plâns că Dragnea l-a plimbat cu un Trabant de Guvern (cu care şi să vrei să faci performanţe, stai şi visezi) şi că ar fi vrut şi el o maşină mai bună, Dragnea, atunci când s-a trezit, şi-a dat seama c-a greşit. Spre deosebire de ce se întâmpla în mintea lui, doar în mintea lui, Tudose e cam bărbat... Dacă te dai la el, s-ar putea să se dea el la tine, sau să se dea la tine doar cu pumnul...
Scuze cum că ar fi greşit Tudose cu altceva decât să permită Guvernului ăstuia să funcţioneze şi să se afle în PSD, se pot găsi.
De pildă, a spus că dacă politicienii UDMR arborează steagul secuiesc, o să atârne lângă el. Dragnea, care e mai diplomat, ar spune că asta afectează relaţiile interetnice din România, şi pe bună dreptate. În România numai ungurii au voie să spânzure sau să ameninţe că spânzură...
"Ai să regreţi dar va fi prea târziu, lasă că ştiu eu ce ştiu..."
Atât în relaţii cât şi în politică, atunci când vine o despărţire, cel care îşi dă seama că a greşit, doar pentru că e vina celeilalte persoane (oare ce-o fi greşit?), consideră că după ce totul a fost spus şi încheiat, ştie el ce ştie: persoana cealaltă va regreta, dar va fi prea târziu...
Iată că Tudose nu regretă că nu mai e Premier. Ar trebui să se relaxeze sincer, pentru că a scăpat...
Nici eu nu regret că Tudose nu mai e Premier, pentru că e din PSD şi a fost ales datorită acelui program de guvernare, şi a acceptat să fie Premierul lui Dragnea. Nu regret nici faptul că nu am ascultat maneaua aia fix în ziua în care a apărut, şi că îmi veni rândul să o ascult azi. Mă împăcai cu gândul, nu plânsei de udai pământul... Lasă că ştiu eu ce ştiu...
Shinzo Abe veni astfel în România într-o vizită de vacanţă... Se întâlni cu Iohannis, cu diverşi oameni, dar economic vorbind e cam dificil să-i convingi pe japonezi să mai lucreze cu tine dacă nu dai dovadă de stabilitate, şi seriozitate.
Am lucrat cu japonezi şi cred că asta a fost cea mai mare realizare profesională a mea de până acum, nu pentru că erau japonezi, ci datorită modului în care erau...
Una e să îi dezamăgească românii de lângă tine, şi alta e o lipsă de organizare la nivel politic.
Acum ajungem la Dragnea. Aparent, România nu mai funcţionează ca o democraţie. Premierul nu mai e numit în urma unor consultări legislative sau unor alegeri parlamentare. E numit de către un partid care îl demite nu prin moţiune de cenzură în Parlament, în care îi arată un vot de neîncredere, ci din considerente ale şefului de partid (şeful de partid este partidul, iar partidul este statul) şi lipsa de reacţie a celor de un rang mai jos care încă au nevoie de şef.
Un guvern se demite cu miniştri cu tot. La al nostru se schimbă doar Premierul. Oamenii de bază rămân, cu toate că ei ar trebui să fie schimbaţi.
Dacă Dragnea măcar dădea doi bani pe viitorul ţării, ridica problema asta într-o altă zi, ca să fie definitivate acordurile cu Premierul japonez. Sunt încheiate între Guverne, nu între partide.
Instabilitatea aceasta afectează şi cursul valutar, dar şi încrederea investitorilor care au nevoie de securitate societală şi stabilitate.
Românii trebuie să aibă opinii despre asta uitându-se la Sinteza Zilei de pe Realitatea TV, cu Rareş Bogdan. O fi anti-PSD, dar tot Sinteza Zilei e... numai că e opusă ca scop şi intenţie.
Cine e mai câştigat din chestia asta?
Guţă, evident!
A lansat o nouă manea, şi deşi e criticat pentru lipsa lui de inteligenţă, o duce bine în timpul fiecărui guvern fără să trebuiască să facă parte din el, ca UDMR-ul, şi le spune femeilor că "o să le vină rândul".
Trebuie să facă ceva inteligent având în vedere situaţia sa în care nici Premierul României nu se găseşte.
Unii ar spune că exagerez făcând haz de necaz, comparând situaţia cu o manea. Aş putea să plâng, şi să sufăr, dar suferinţa e bună pentru zidirea sufletului. Din chestia asta, ce am de câştigat suferind?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Dude's Daily Blog Has Been Created!

Great! Am creat primul meu blog, iar sincronizarea nu putea fi mai buna: criza financiara internationala, revolte in Grecia, tot felul de probleme si probleme de tot felul. Pe scurt: o multitudine de teme de discutie. Au existat dubii, privind tipul de blog, am oscilat intre blogspot si wordpress, si mai ales cand am ajuns la conditiile de utilizare si nu am putut omite paragraful in care se interzice continutul care incita la ura, ceea ce... va fi o oarecare problema in cazul meu! Eu sunt genul de tip care-si spune opiniile, insa avand in vedere ca in cazul unora, o opinie( mai ales daca vine sub forma unui sfat cu caracter benevolent) este perceputa ca un injuriu, existenta unui astfel de paragraf, si mai ales, a conditiilor sale ambigue, nu e de mirare. Uneori, mai trec limita bunului simt, spunand lucruri nepotrivite persoanelor nepotrivite, si apoi am mustrari de constiinta, dar de obicei am grija ce spun. Acest blog a fost creat pentru discutii libere pe diverse teme, pentru

Long time, no post.

There was little or no time for blogging since the previous post, so no article was written. I did a lot. I finished college, and I got my Bachelor's degree. I learned how important it is to do things at the right time and not stall them. I just didn't feel like working on my Batchelor work, so I had to finalise it in the last three weeks before I checked it in. I wrongly estimated the quantity and quality of information that I had to obtain in order to write about Kosovo's Independence, and the conflicts between Serbs and Albanians, as it being too small. When I effectively started writing on the work, I found out just how much information I had, and that there was no way I'd fit all of that in about 100 pages and in such a short time. In the few days before I finished it, I actually deleted some stuff, because it would have been too big. I had to work on it the very day before I checked it in, then through the night and into the morning, when I felt half asleep and ha

Referendumul de la început de Octombrie... sau cum Dragnea e mai deştept decât noi

La începutul lui Octombrie, avem un referendum pentru a redefini căsătoria. În constituţie scrie că se realizează între soţi, iar Dragnea cică vrea să păstreze Familia Tradiţională şi să se modifice legea astfel încât să se definească între bărbat şi femeie. Mă deranjează faptul că acest referendum este o grămadă de bani daţi pentru a îndrepta atenţia oamenilor de la o guvernare ineficientă, şi că funcţionează pentru oamenii care consideră adevărat tot ce spune Dragnea. Ceea ce mă deranjează cel mai mult este faptul că oamenii care se opun lui Dragnea s-au lăsat ademeniţi într-o discuţie care dincoace şi dincolo de referendum se desfăşoară de dragul de a se desfăşura şi rezultatele practice sunt aceleaşi.  Adică, comunitatea LGBT din România va trăi şi cu şi fără referendum la fel, adică în relaţii, dacă vrea, dar fără căstătorie. Deci, dacă referendum-ul trece, viaţa merge la fel ca acum, iar dacă referendum-ul nu trece, viaţa merge la fel. Care este efectul dis